Nasze wyroby posiadają gwarancję producenta, która obowiązuje na terenie Polski.
Wszelkie reklamacje należy składać wyłącznie na nasz adres bądź przesłać wiadomość na adres mailowy sklep@artloft.pl
Prosimy przy skłądaniu reklamacji dopełnić jak najwięcej szczegółów:
- reklamowany produkt
- dowód zakupu
- wypełniony formularz
Ułatwi to nam identyfikację zamówienia oraz przyspieszy całą procedurę reklamacyjną.
Nie uznamy reklamację jeśli klient potnie produkt, zamontuje częściowo, lub w jakikolwiek inny sposób będzie go użytkował. Nie ponosimy odpowiedzialność w przypadku montażu wadliwego produktu.
Dla konsumentów nie będących przedsiębiorcami czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni kalendarzowych od momentu jej złożenia.
Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
W przypadku wystąpienia usterki technicznej należy skontaktować się ze drogą elektroniczną oraz przesłać fotografię, które przedstawiają usterkę.
Kupujący przed aplikacją naklejki na właściwym miejscu zobowiązuje się do wykonania testów w mało widocznym miejscu z użyciem zakupionego wyrobu.
Nasz sklep ArtLoft nie bierze odpowiedzialności za przygotowanie podłoża oraz za montaż naklejek.
Farby plamoodporne np. ceramiczne czy też lateksowe mogą utrudniać przyklejanie naszych dekoracji a w rzadkich przypadkach mogą spowodować odklejanie dekoracji samoprzylepnych od ściany.
Kupujący jest w pełni świadomy, że dekoracje samoprzylepne są z klejem, co w przypadku demontażu może powodować w skrajnych przypadkach oderwanie farby.