Zamówienia można składać w następujący sposób:
– poprzez dokonanie zakupów w sklepie internetowym www.artloft.pl (24 godz. na dobę)
– drogą e-mail na adres: sklep@artloft.pl
Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia dostępnego na stronie sklepu lub podanie mailowo lub telefonicznie prawidłowych danych do wysyłki.
Towar wysyłamy firma kurierską najczęściej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na koncie
(BNP PARIBAS 39 1750 0012 0000 0000 3885 3333) lub wyborze przesyłki płatnej przy odbiorze.
Czas dostarczenia towaru przez firmę kurierską to zwykle 24 godz.
W przypadku braku jakiegoś przedmiotu obsługa sklepu natychmiast poinformuje o tym fakcie.
Wszystkie zakupione przedmioty wysyłamy zawsze jedną przesyłką, wyjątek stanowią produkty wysłane bezpośrednio z magazynu hurtownika.
Aktualny cennik przesyłek:
14,00 zł – przy wysyłce pocztą polską
24,00 zł – przy wysyłce kurierem
Koszt wysyłki jest wyliczany automatycznie przez system, w zależności od wagi i gabarytu przedmiotu.
Istnieje również możliwość odbioru towaru w siedzibie firmy w godzinach pracy sklepu internetowego (pn-pt 8:00-16:00) po uprzednim umówieniu się na dogodny termin. Z tym, że klient jest zobowiązany również opłacić koszt wysyłki przedmiotów.