Większość przedstawionych w sklepie produktów występuje w magazynie hurtownika. Czasami zdarza się jednak, że na niektóre przedmioty trzeba poczekać kilka dni dłużej, z reguły są to 2-3 dni. Pomimo dostępności produktu w naszym serwisie internetowym, produkt ten może nie być dostępny magazynowo u hurtownika. Staramy się spełnić obietnicę, aby towar był wysłany w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych oraz na bieżąco aktualizować stany magazynowe.
W przypadku chwilowej niedostępności produktu, nie ma możliwości dodania go do koszyka. Jest to spowodowane tym, że prawdopodobnie czekamy na jego dostawę lub też zostaje wykreślony z naszego sklepu.
W przypadku zainteresowania konkretnym przedmiotem, prosimy o informację poprzez formularz kontaktowy lub pod adresem: sklep@artloft.pl Odpowiemy, czy będzie jeszcze dostępny i postaramy się ustalić, jak długi jest czas oczekiwania na jego dostawę.
Klient jest informowany o fakcie niedostępności danego produktu w zamówieniu, przez pracownika sklepu i wtedy podejmuje decyzję o sposobie realizacji dalszego zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania na produkt brakujący, wymiana produktu brakującego produktu na inny lub całkowite anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy za zamówione produkty poprzez przedpłatę na konto, która jest realizowana w ciągu 7 dni roboczych).